mandag 28. september 2009

Eksamen nærmar seg


Ja, då nærmar ETW eksamen; http://www.eac-arboriculture.com/en/default.aspx seg med stormsteg. For dei som ikkje veit kva ETW står for kan eg kort fortelja at det er ei sertifiseringsordning for trepleiarar felles for EU og andre Europeiske land. Forkortinga står for European Tree Worker - ETW. Eg har hatt fire elevar på eit fire vekers kurs som skal opp til eksamen i Oslo den 9.10.

Dette er ein omfattande eksamen som går over ein heil dag. Kandidatane vert testa både i praktiske ferdigheiter og i trepleieteori. Det er også eit vanskeleg nålauge å koma igjennom, det er over 50% stryk årleg.

Eg kryssar fingrar og tær for mine i år - både dei som skal ta heile eksamenen og dei som skal ta oppatt deler.

På torsdag startar siste kursveka og eg vil koma attende med bilete og kommentarar undervegs.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar