torsdag 8. juli 2010

Jordbær, erdbeeren, fresas, strawberries,...

Kjært barn har mange navn og jordbær er verkeleg eit kjært barn! Det er også det einaste eg starta opp med på 70 talet som eg framleis driv med, litt fordi det framleis er lønsamt og mest fordi det rett og slett er kjekt.
Eg har nett nok åker til at eg sel unna kvar dag, meir er ikkje lønsamt.
Me startar dagen i 6-7tida, då kjem plukkarane og byrjar å plukka. Plukkarane våre er for det meste lokale ungdomar som vil ha litt sommarjobb. Veldig mange har debutert i arbeidslivet her, gjennom 30 år har sikkert mellom 500 og 1000 stykker vore innom her og plukka litt eller mykje, eg vonar det stort sett var ei god oppleving.
Deretter er det innsamling og kontroll før eg tek bæra med på torget mellom 9 og halv 10. Sannsynlegvis dei ferskaste torgjordbæra i Noreg, og folk veit å setja pris på dei sjølv om eg ikkje kan følgja med på prisgalloppen til dei store kjedene.
Torgdagen varar fram til 3-4 tida eller til eg har selt alle bæra, så er det å pakka i hop, reisa heim og rota ihop litt middag, sjekka åkeren før me tek kveld.
No må eg sei at på torget, der står som regel kona mi. Ho er både penare enn meg og flinkare til å selja. Eg har også ein jobb å skjøtta så eg har nok ikkje tid til å sta der heile dagen så det er godt at ho kan trø til.
Sjå dei fine bæra på bileta - løp og kjøp :) !!

2 kommentarer:

  1. Stilig jordbærblogg! Håpar du får ein riktig god sesong i år! Jordbær er kjempegodt!

    SvarSlett
  2. Vonar de får ein bra sesong de og!

    SvarSlett